pátek 29. dubna 2016

Něco jako uvítací článek



Chtěla bych vás přivítat na tomto blogu a zároveň trošku povědět, o čem tento blog bude a kdo ho vlastně píše.
Tento blog bude hodně zaměřený na módu, outfity, nákupy, recenze a tak podobně. Vím, že takových blogů a všeho je spousta, ale baví mě to a myslím si, že každý by měl dělat to, co ho baví. No ne? :)
Teď přijdou takové blbosti o mně. Bla bla bla...
Moje jméno je Kateřina a jsem z Liberce. Je mi 18 let, studuji střední školu se zaměřením na mezinárodní vztahy. Maturita za dveřmi, ale vůbec mi to tak nepřijde, ani nejsem nějak nervózní, nebo vystresovaná. Nekecej, máš z toho strach, hrdinko! 
Teď, když mám před tou maturitou, mohla bych vydat nějaké tipy, jak se učit. I když je fakt, že já sama to neumím. Haha.
Tímto článkem jsem vás, čtenáře, chtěla seznámit se mnou a s tímto blogem. Doufám, že se vám tu bude líbit. V menu máte k dispozici Instagram, nebo Twitter, tak mě můžete sledovat :)
Mějte se krásně!


2 komentáře:

  1. Těším se moc na další články! :D
    reklamka: :D
    https://lifeofbrunette.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooj, četla jsem tvůj blog, ze kterého jsi se přestěhovala, takže ti tady na té adrese držím palce, hodně štěstí :)
    -Rue

    OdpovědětVymazat